18 February 2013

Pikapäivittelyy

webcam-toy-photo6Saatte nyt nauttia tosta ihanasta ja upean laadukkaasta webbikuvasta. Tänään on siis maanantai ja aloin tänään laskee päiviä niinku huomaatte kuvasta - 4 päivää lomaan! Hyvää hiihtolomaa kaikille joilla se on jo alkanu, me joilla alkaa perjantaina niin kärsitään vielä se neljä päivää. Okei sunnuntaista en nyt ala selittämää mitää romaania koska en tee melkeimpä ikinä sunnuntaisin mitään kuten oon jo kertonu. Tänään meillä oli tuskaisasti luistelua kahella ekalla tunnilla (on varmasti kivaisaa joka maanantai ku kerron teille mitä mul oli liikunnas). Päivä meni kyllä aika nopeesti. Toiseksi viimesellä meillä oli fysiikan koe josta ois kiva saada joku kiva numero, mutta saa ny nähä. Toivottavasti tää viikko menis nopeeta että päästäis lomalle jonka tarpees mä ainaki oon ja suurin osa teistäki varmasti! Mun suunnitelmista en oo vielä kertonukkaa hupshups, mutta me lähetään lauantaiaamulla Tahkolle ja Sanna tulee meiän kaa kunhan se ny sais varmistettuu että se pääsee (SANNA JOS LUET TÄTÄ NIIN LUURI KÄTEEN JA SOITA ISKÄLLES)! Mutta kertokaa mulle teiän lomasuunnitelmia tonne alas ja kertokaa ihmees jos joku muuki eksyy Tahkolle!

20 comments:

  1. joko sulla on neljän päivän päästä hiihtoloma :o mulla vasta 10 viikolla..
    Oot tosi nätti, ja hieno blogi! :)

    ReplyDelete
  2. Ite oon menossa huomea helsikiin :)

    ReplyDelete
  3. meen katoo justimusfilmssii, brädiä ja mikael gabrielii :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous19/2/13

    soot kaunis & tämä blogin ulkoasu on tosi kiva !

    ReplyDelete
  5. ihana toi kuva ;) ja oot tosi nätti ;)

    ReplyDelete
  6. Sie oot tosi kaunis ja sulla on kiva blogi! (:

    ReplyDelete
  7. Anonymous19/2/13

    oot tosi nätti! ja ihana ulkoasu täl sun blogillas:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous19/2/13

    ihana toi sivubanneri ! :)

    ReplyDelete
  9. Kiva banneri ja tykkään sun blogista c:

    ReplyDelete
  10. yhyy. mul on loma koht ohi jo. :( mut en tiiä mikä siin on, et vaik webbil otetuis kuvis laatu on aika kamalaa, nii niis on tunnelmaa, siks ite tykkään niist. :---D

    ReplyDelete